Helista meile
Ühiselt MTÜ Ühiselt MTÜ
  • Avaleht
  • Teenused
    • Tööalane rehabilitatsioon
    • Sotsiaalne rehabilitatsioon
    • Kogemusnõustamine
    • Psühhoteraapia
    • Perearsti teraapiafond
    • Vaata kõiki teenuseid
  • Hinnakiri
  • Meist
  • Kasulik info
  • Uudised
  • Kontakt
Ühiselt MTÜ

Kasulik info

    Teenusele tulemine
    Teenusele saamine Töötukassa suunamisel

    Tööalast rehabilitatsiooni saab isik, kellel on täidetud järgnevad tingimused: 

    • on tööealine (16 aastane kuni vanaduspensioniealine);
    • on tuvastatud vähenenud töövõime (puue või püsiv töövõimetus või osaline töövõime);
    • on hõivatud (töötaja, õppija, ettevõtja) või otsib tööd (on registreeritud töötu).  

    Tööalast rehabilitatsiooni saavad inimesed, kes vajavad tööle asumiseks või töötamise jätkamiseks erinevate spetsialistide ehk rehabilitatsioonimeeskonna abi. Rehabilitatsiooniteenus on kompleksteenus, mis tähendab, et vajatakse vähemalt kahte erinevat teenuse. Näiteks kasutatakse rehabilitatsiooni saamise võimalust tööl kuhjunud pingete tõttu, mis on hakanud ka füüsilist tervist mõjutama. Sel juhul vajatakse nii psühholoogi kui ka füsioterapeudi teenuseid. Isikule, kes ei ole tööga hõivatud, võib lisaks igapäevase toimetuleku toetamisele rehabilitatsioonimeeskonna poolt olla abi enesekindluse suurendamisest ja motivatsiooni tõstmisest, mis aitavad tööturule siseneda. Selleks võivad teenust osutada nii tegevusterapeut, füsioterapeut, psühholoog, kogemusnõustaja kui ka loovterapeut.     

    Rehabilitatsiooniteenus kestab üldjuhul kuni üks aasta. Töötukassa tasub kuni 1800 eurot kalendriaastas teile osutatud teenuste eest.  

     

    Kuidas saada tööalase rehabilitatsiooni teenusele ?

    • juhul, kui juba olete töötukassa klient, leppige kokku kohtumine oma juhtumikorraldajaga; 
      • juhul, kui pöördute töötukassasse esmakordselt, helistage numbril 15501 või 6696513 ning andke oma soovist tööalast rehabilitatsiooni saada, teada; 
    • kokkulepitud kohtumisel hindab töötukassa juhtumikorraldaja teie teenusevajadust;
      • lepite juhtumikorraldajaga kokku rehabilitatsiooni eesmärgi – milliseid probleeme või küsimusi peaksite rehabilitatsiooni vältel lahendama ning milliste tulemusteni jõudma;
    • valite enda jaoks 7 päeva jooksul sobiva rehabilitatsiooniasutuse https://www.tootukassa.ee/reha/teenuse-osutajad;
      • lepite kokku kohtumise teenuseosutajaga tegevuskava koostamiseks või rehabilitatsiooniprogrammis osalemiseks;
      • kokkulepitud kuupäeval toimub rehabilitatsiooniasutuses kohtumine tegevuskava koostamiseks;
      • rehabilitatsiooniasutus koostab tegevuskava, tutvustab seda teile ning seejärel saadab selle töötukassasse;
    • töötukassa kinnitab tegevuskava;
    • alustate kokkulepitud ajal rehabilitatsiooniteenusel osalemist.

    Loe lisaks siit.

     

    Tööalase rehabilitatsiooni teenusel on võimalik kõigil osalejatel saada sõidu- ja majutustoetust. Loe lisaks siit. 

    Teenusele saamine Sotsiaalkindlustusameti suunamisel

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse (SRT) osutamist korraldab sotsiaalkindlustusamet (SKA). 

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenu on:

    • kompleksne teenus – inimesel on mitu probleemi, mille lahendamine ei ole võimalik üksikteenuste (nt tugiisik, psühholoog) abil, vaid nõuab mitme eriala spetsialistide (rehabilitatsioonimeeskonna) sekkumist.
    • sotsiaalteenus, mis on mõeldud puudega või piiratud töövõimega inimese toetamiseks igapäevaeluga toimetulekul. Samuti arendatakse igapäevaelu oskusi, suurendatakse ühiskonnaelus osalemise võimalusi, toetatakse õppimist ja valmistatakse töötamise eeldusi ette.  
    • olemuselt aktiivne, inimene teeb ise võimetekohaselt kõiki tegevusi, mida eesmärgi saavutamiseks on vaja teha – näiteks võimleb või õpib abivahendi abil riietumist. 

    NB! Kuna rehabilitatsiooniteenuse tulemuslikkuse eelduseks on alati inimese aktiivne osalus, siis passiivsed protseduurid nagu massaaž, ravivann, soolakamber, külmaravi jmt ei kuulu rehabilitatsiooniteenuste hulka.

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenust peab taotlema sotsiaalkindlustusametist. Taotluse vorm on kättesaadav siit.

    Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenus (SRT) on mõeldud erinevatele sihtrühmadele:

    1. lastele
    2. tööealistele isikutele
    3. vanaduspensioniealistele isikutele

     ning teenuse korraldus neile on erinev. Loe lisaks siit.

    Otsuse saamisel sotsiaalkindlustusametist ning soovi korral teenuseid meie juurest saada registreeri teenusele helistades 522 4005, kirjutades info@yhiselt.ee või registreerimisvormi kaudu.

    Teenusele registreerimine erakliendina

    Tasulisele vastuvõtule võib pöörduda igaüks. Teil ei pea olema osalist või puuduvat töövõimet, samuti pole piiratud teenuse maht. Saate teenuseid mahus, mis vastavad Teie vajadustele ja võimalustele ning liikuda eesmärkide suunas enda poolt valitud tempos.

    Teenust osutame

    •  MTÜ Ühiselt keskuses
    •  Teie kodu-, töö- või õpikeskkonnas
    •  Kaugnõustamisena interneti või telefoni teel

    Teenusele saad registeerida helistades 522 4005, kirjutades info@yhiselt.ee või registreerimisvormi kaudu.

    Isikliku abivahendi kaart

    Kes saab isiklikku abivahendikaarti taotleda ning kuidas seda teha?

    Abivahendi kaart on vajalik, et osta või rentida abivahendit riigipoolse soodustusega.

    Isiklikku abivahendi kaarti saavad taotleda:

    • tööealised inimesed, kellel on tuvastatud puue või
      • kellel on osaline või puuduv töövõime või
      • kellel on töövõime kaotus alates 40%
    • vanaduspensioniealised inimesed
    • lapsed (puudeta laps saab soodustust ainult eriarsti tõendi alusel).

     

    Loe lähemalt sotsiaalkindlustusameti kodulehelt.

    Kliendi õigused ja kohustused

    Kliendi õigused

    MTÜ Ühiselt kliendil on õigus: 

    • saada individuaalset, professionaalset ja kvaliteetset teenust; 
    • enda poolt avaldatud info konfidentsiaalsusele;
    • olla võrdväärselt ja austavalt koheldud vaatamata oma veendumustele, vanusele, soole, puudele, usulisele veendumusele, rassile, poliitilistele tõekspidamistele  ja seksuaalsele orientatsioonile;
    • saada teavet enda tervisliku seisundi kohta; 
    • olla teenuste protsessis aktiivne osaleja;
    • oma individuaalsete vajaduste väljaselgitamisel ja teenuste planeerimisel anda teada enda soovidest, vajadustest ja eesmärkidest; 
    • olla jõustatud;
    • tutvuda ning saada koopiaid MTÜ Ühiselt poolt enda kohta koostatud dokumentidest ja andmestikest;
    • tutvuda teenusele kehtestatud kvaliteedinõuetega ja teenuse osutamise korraga;
    • saada teenust kokkulepitud ajal ja kohas;
    • saada rehabilitatsioonispetsialistidelt tagasisidet;
    • anda osutatud teenustele suulist ja kirjalikku tagasisidet, esitada kaebusi ning ettepanekuid.

     

    Kliendi kohustused

    MTÜ Ühiselt klient on kohustatud:

    • tutvuma koostöö kokkuleppega ja selle allkirjastama;  
    • pidama kinni sõlmitud kokkulepetest ning ilmuma õigeaegselt teenuse osutamisele;
    • andma oma mitteilmumisest vähemalt 24 tundi enne teenuse algust teada; 
    • tegema koostööd rehabilitatsioonispetsialistidega, olles aktiivne osaleja ning andes teada oma soovidest, vajadustest ning eesmärkidest nii teenuste planeerimisel kui teenuste osutamisel;
    • avaldama rehabilitatsioonispetsialistile enda kohta infot, mis on vajalik teenuse kvaliteetseks osutamiseks;
    • viibima teenusel kainena, ilma sõltuvusainete kasutamise tunnusteta;
    • mitte ilmuma teenusele haigusnähtudega;
    • kohtlema rehabilitatsioonispetsialiste ning teisi kliente heatahtlikkuse ning lugupidamisega.
    Isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR)

    25.mail 2018.a rakendus Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus 2016/679 , mida tuntakse ka GDPR või lihtsalt isikuandmete kaitse üldmääruse nime all. Sellega seoses soovime informeerida Sind sellest, kuidas on kehtestatud Ühiselt MTÜs (reg 80248918) isikuandmete kogumine, kasutamine ja kaitsmine.

    Meie ettevõtte MTÜ Ühiselt andmekaitsealaste nõuete täitmiseks on ettevõtte poolt määratud andmekaitsespetsialistiks Kadri Semilarski tel 522 4005, info@yhiselt.ee. 

    Isikuandmete töötlemist puudutavate kaebustega on võimalik pöörduda Eesti Andmekaitse Inspektsiooni poole meiliaadressil info@aki.ee või tel +372 627 4135.

    Meie privaatsustingimused:

    Ühiselt MTÜ töötleb klientide eriliigilisi isikuandmeid, mille puhul on tegemist isikute terviseandmetega, mille alla kuuluvad andmed kõige kohta, mis puudutab klientide puudeid, töövõimet, rehabilitatsiooni, erihoolekannet, eriarstiabi, lapsehoiuteenust. Isikute terviseandmete näol on tegemist eriliigiliste isikuandmetega. Tööle kandideerijate ja töötajate isikuandmeid töötleme Töölepinguseaduse alusel.

    Teie andmeid töötleme nõusoleku alusel, lepingu täitmiseks, juriidilise kohustuse täitmiseks, füüsilise isiku eluliste huvide kaitseks, avalikus huvides oleva ülesande täitmiseks ja avaliku võimu teostamiseks (üldmääruse art 6 lg 1 p a-e).

    Vastavalt isikuandmete kaitse seaduse § 14 lg 2 p 1 on isikuandmete edastamine või nendele juurdepääsu võimaldamine andmete töötlemiseks lubatud andmesubjekti nõusolekuta seaduse, välislepingu või Euroopa Liidu Nõukogu või Euroopa Komisjoni otsekohalduva õigusaktiga ettenähtud ülesande täitmiseks.

    Isikuandmete töötlemise alused – seaduslikkus, eesmärgipärasus, andmete minimaalsus, andmete turvalisuse tagamine ja õigsus. Säilitatakse isikuandmeid kujul, mis võimaldab isikut tuvastada ainult seni, kuni see on vajalik selle eesmärgi täitmiseks, milleks isikuandmeid töödeldakse. Elektroonilisi andmeid säilitatakse sama kaua, kui paberkandjal olevaid andmeid.

    Kliendil on õigus olla unustatud ehk õigus nõuda enda andmete kustutamist. Klient ei saa enda kustutamist nõuda juhul, kui andmete töötlemine toimub seaduse alusel (üldmääruse art 17 lg 3 p b). Isik võib enda andmete kustutamist nõuda ainult sel juhul, kui need on kogutud ilma õigusliku aluseta või isiku enda nõusoleku alusel või teenuse osutamise lepingu täitmiseks (üldmääruse art 17 lg 1).

    Parkimine

    Kuidas teenusele tulles parkida saab?

    Meie asukoht aadressil Pepleri 12 jääb B tsooni. Parkimiskellaga on tänaval tasuta parkimise aeg 90 minutit. Rohkem infot siit.

    NB! Ära sõida autoga maja kõrvale asuvale parkimisplatsile, mis kuulub korteriühistule! Seal võib ainult korteriühistu parkimiskaardiga parkida!

    Bussiliiklus

    Milliste bussidega pääseb kõige paremini teenusele?

    Bussid 3 ja 25 peatuvad Pepleri tänaval, millega pääseb meile kõige lähemale.

    Vaata bussiaegu siit. 

    Majutus

    Majutust pakume Tartu hotellis aadressil Soola 3, mis asub 1,3 km kaugusel Pepleri 12 asukohast. Buss nr 25 Turu peatus (peatus hotelli kõrval) või buss nr 3 Kesklinna peatus (5 minuti jalutuskäigu kaugusel) on hotellile kõige lähemad.

    Veeteraapia ja basseini füsioteraapia

    Kus toimub veeteraapia ning basseinifüsioteraapia?

    Veeteraapiat ning füsioterapeudi teenust basseinis osutame Aura keskuses, mis asub aadressil Turu 10.

    NB! Keskusesse minek toimub eelnevalt kooskõlastatult koos füsioterapeudiga!

    Kas leidsid vastuse oma küsimusele?

    Saada meile kiri
    yhiseltlogo1 (1)

    Copyright 2020 Ühiselt MTÜ

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega ning privaatsuspoliitikaga.
    OK Privaatsuspoliitika
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.