Kasulik info
Kes saab isiklikku abivahendikaarti taotleda ning kuidas seda teha?
Abivahendi kaart on vajalik, et osta või rentida abivahendit riigipoolse soodustusega.
Isiklikku abivahendi kaarti saavad taotleda:
- tööealised inimesed, kellel on tuvastatud puue või
- kellel on osaline või puuduv töövõime või
- kellel on töövõime kaotus alates 40%
- vanaduspensioniealised inimesed
- lapsed (puudeta laps saab soodustust ainult eriarsti tõendi alusel).
Loe lähemalt sotsiaalkindlustusameti kodulehelt.
Kliendi õigused
MTÜ Ühiselt kliendil on õigus:
- saada individuaalset, professionaalset ja kvaliteetset teenust;
- enda poolt avaldatud info konfidentsiaalsusele;
- olla võrdväärselt ja austavalt koheldud vaatamata oma veendumustele, vanusele, soole, puudele, usulisele veendumusele, rassile, poliitilistele tõekspidamistele ja seksuaalsele orientatsioonile;
- saada teavet enda tervisliku seisundi kohta;
- olla teenuste protsessis aktiivne osaleja;
- oma individuaalsete vajaduste väljaselgitamisel ja teenuste planeerimisel anda teada enda soovidest, vajadustest ja eesmärkidest;
- olla jõustatud;
- tutvuda ning saada koopiaid MTÜ Ühiselt poolt enda kohta koostatud dokumentidest ja andmestikest;
- tutvuda teenusele kehtestatud kvaliteedinõuetega ja teenuse osutamise korraga;
- saada teenust kokkulepitud ajal ja kohas;
- saada rehabilitatsioonispetsialistidelt tagasisidet;
- anda osutatud teenustele suulist ja kirjalikku tagasisidet, esitada kaebusi ning ettepanekuid.
Kliendi kohustused
MTÜ Ühiselt klient on kohustatud:
- tutvuma koostöö kokkuleppega ja selle allkirjastama;
- pidama kinni sõlmitud kokkulepetest ning ilmuma õigeaegselt teenuse osutamisele;
- andma oma mitteilmumisest vähemalt 24 tundi enne teenuse algust teada;
- tegema koostööd rehabilitatsioonispetsialistidega, olles aktiivne osaleja ning andes teada oma soovidest, vajadustest ning eesmärkidest nii teenuste planeerimisel kui teenuste osutamisel;
- avaldama rehabilitatsioonispetsialistile enda kohta infot, mis on vajalik teenuse kvaliteetseks osutamiseks;
- viibima teenusel kainena, ilma sõltuvusainete kasutamise tunnusteta;
- mitte ilmuma teenusele haigusnähtudega;
- kohtlema rehabilitatsioonispetsialiste ning teisi kliente heatahtlikkuse ning lugupidamisega.
25.mail 2018.a rakendus Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määrus 2016/679 , mida tuntakse ka GDPR või lihtsalt isikuandmete kaitse üldmääruse nime all. Sellega seoses soovime informeerida Sind sellest, kuidas on kehtestatud Ühiselt MTÜs (reg 80248918) isikuandmete kogumine, kasutamine ja kaitsmine.
Meie ettevõtte MTÜ Ühiselt andmekaitsealaste nõuete täitmiseks on ettevõtte poolt määratud andmekaitsespetsialistiks Kadri Semilarski tel 522 4005, info@yhiselt.ee.
Isikuandmete töötlemist puudutavate kaebustega on võimalik pöörduda Eesti Andmekaitse Inspektsiooni poole meiliaadressil info@aki.ee või tel +372 627 4135.
Meie privaatsustingimused:
Ühiselt MTÜ töötleb klientide eriliigilisi isikuandmeid, mille puhul on tegemist isikute terviseandmetega, mille alla kuuluvad andmed kõige kohta, mis puudutab klientide puudeid, töövõimet, rehabilitatsiooni, erihoolekannet, eriarstiabi, lapsehoiuteenust. Isikute terviseandmete näol on tegemist eriliigiliste isikuandmetega. Tööle kandideerijate ja töötajate isikuandmeid töötleme Töölepinguseaduse alusel.
Teie andmeid töötleme nõusoleku alusel, lepingu täitmiseks, juriidilise kohustuse täitmiseks, füüsilise isiku eluliste huvide kaitseks, avalikus huvides oleva ülesande täitmiseks ja avaliku võimu teostamiseks (üldmääruse art 6 lg 1 p a-e).
Vastavalt isikuandmete kaitse seaduse § 14 lg 2 p 1 on isikuandmete edastamine või nendele juurdepääsu võimaldamine andmete töötlemiseks lubatud andmesubjekti nõusolekuta seaduse, välislepingu või Euroopa Liidu Nõukogu või Euroopa Komisjoni otsekohalduva õigusaktiga ettenähtud ülesande täitmiseks.
Isikuandmete töötlemise alused – seaduslikkus, eesmärgipärasus, andmete minimaalsus, andmete turvalisuse tagamine ja õigsus. Säilitatakse isikuandmeid kujul, mis võimaldab isikut tuvastada ainult seni, kuni see on vajalik selle eesmärgi täitmiseks, milleks isikuandmeid töödeldakse. Elektroonilisi andmeid säilitatakse sama kaua, kui paberkandjal olevaid andmeid.
Kliendil on õigus olla unustatud ehk õigus nõuda enda andmete kustutamist. Klient ei saa enda kustutamist nõuda juhul, kui andmete töötlemine toimub seaduse alusel (üldmääruse art 17 lg 3 p b). Isik võib enda andmete kustutamist nõuda ainult sel juhul, kui need on kogutud ilma õigusliku aluseta või isiku enda nõusoleku alusel või teenuse osutamise lepingu täitmiseks (üldmääruse art 17 lg 1).
Kuidas teenusele tulles parkida saab?
Meie asukoht aadressil Pepleri 12 jääb B tsooni. Parkimiskellaga on tänaval tasuta parkimise aeg 90 minutit. Rohkem infot siit.
NB! Ära sõida autoga maja kõrvale asuvale parkimisplatsile, mis kuulub korteriühistule! Seal võib ainult korteriühistu parkimiskaardiga parkida!
Milliste bussidega pääseb kõige paremini teenusele?
Bussid 3 ja 25 peatuvad Pepleri tänaval, millega pääseb meile kõige lähemale.
Vaata bussiaegu siit.
Majutust pakume Tartu hotellis aadressil Soola 3, mis asub 1,3 km kaugusel Pepleri 12 asukohast. Buss nr 25 Turu peatus (peatus hotelli kõrval) või buss nr 3 Kesklinna peatus (5 minuti jalutuskäigu kaugusel) on hotellile kõige lähemad.
Kus toimub veeteraapia ning basseinifüsioteraapia?
Veeteraapiat ning füsioterapeudi teenust basseinis osutame Aura keskuses, mis asub aadressil Turu 10.
NB! Keskusesse minek toimub eelnevalt kooskõlastatult koos füsioterapeudiga!
Kas leidsid vastuse oma küsimusele?